Często zadawane pytania.

Dlaczego mam podać numer telefonu?

Numer telefonu jest jedną z najważniejszych informacji - to dzięki niemu my lub kurier z paczką możemy się z Państwem bezpośrednio skontaktować. Dlatego zastrzegamy sobie prawo do odrzucania zamówień z błędnymi numerami telefonów kontaktowych.

Co oznacza przekreślona cena?

Przekreślona cena przy towarze oznacza iż w chwili obecnej towar jest sprzedawany w cenie promocyjnej, umieszczonej pod przekreśloną ceną.

Złożyłem zamówienie i nie wiem gdzie mam wpłacić należność za zamówiony towar?

Zapłaty za zamówiony towar należy dokonać dopiero po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. W tym potwierdzeniu otrzymacie Państwo numer konta na które należy dokonać wpłaty - jeśli wybrali Państwo przedpłatę.

Dlaczego dostałem w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia numer konta do wpłaty skoro wybrałem pobranie?

Nasz system pozwala na wysłanie tylko jednego - standardowego powiadomienia o przyjęciu zamówienia, dlatego zawarte są w nim wszystkie potrzebne informacje do realizacji zamówienia.

Złożyłem zamówienie a nie dostałem żadnej informacji o potwierdzającej złożenie zamówienia?

Nasz system automatycznie wysyła potwierdzenie złożenia zamówienia na adres podany przez Państwa. Jeśli nie dostali Państwo takiego maila może to oznaczać iż podany przez Państwa e-mail był błędny i potwierdzenie zostało wysłane na ten błędny adres, lub zamówienie nie zostało złożone poprawnie. W przypadku gdy nie dostali Państwo potwierdzenia złożenia zamówienia - prosimy o przesłanie takiej informacji na adres sklep@babyhood.com.pl

Czy zostanę poinformowany o wysyłce zamówienia?

W dniu wysyłki Państwa zamówienia otrzymają Państwo potwierdzenie wysyłki zamówienia wraz z numerem paczki, który pozwala na śledzenie losów Państwa przesyłki.

Czy zakupiony towar mogę zwrócić bez podania przyczyny?

Tak, na podstawie zapisów w ustawie z dnia 2 marca 2000 roku (patrz pkt. 2 regulaminu). Kupujący ma prawo do zwrotu do 10 dni bez podania przyczyny, jednak pod warunkiem, że towar został odebrany, poza siedzibą sklepu stacjonarnego (zakup na odległość, wysłany, dostarczony) i nie nosi żadnych śladów używania.

Czy zamówiony towar mogę zwrócić bez podania przyczyny jeśli odebrałem go osobiście w sklepie?

Nie, w tym przypadku dokonano zamówienia przez internet ale do faktycznego zakupu i zapłaty gotówką za zamówiony towar doszło w siedzibie sklepu z oczywistych względów w tym przypadku nie mają zastosowania przepisy o ochronie konsumentów kupujących na odległość. Zakup taki jest traktowany, zgodnie z prawem, jako zwykły zakup towaru i nie przysługuje klientowi zwrot towaru bez podania przyczyny. W tym przypadku do faktycznej sprzedaży i zawiązania umowy kupna/sprzedaży dochodzi w siedzibie sklepu, a nie na drodze wysyłki. Przez internet składane jest tylko zamówienie dostarczenia towaru do sklepu oraz jego przygotowanie dla Klienta. Klient ma możliwość pełnego zapoznania się z towarem który zamówił, przed jego odbiorem jak i zapłatą. Oraz ma możliwość rezygnacji z zakupu przed uiszczeniem zapłaty, bezpośrednio w sklepie stacjonarnym. Zapłata za zamówiony produkt  następuje w tym przypadku wyłącznie gotówką w kasie sklepu.

Czy mogę zwrócić towar zakupiony wysyłkowo po upływie 14 dni?

Niestety nie. Po upływie 14 dni od daty otrzymania towaru drogą wysyłkową nie ma już możliwości zwrotu. Jednak w przypadku wystąpienia wady towaru, zawsze można złożyć reklamację lub niezgodności towaru z umową. Pamiętaj iż, korzystanie ze sklepu jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu.

Wybierz język(w przygotowaniu):
PolskiEnglish